Kliknięcie klawisza "Wyślij link do zresetowania hasła" wysyła na podany adres email użytkownika informacje z linkiem do zresetowania hasła.
Jeśli po kliknięciu nie pojawiły się komunikaty błędu należy sprawdzić skrzynkę pocztową.
Z uwagi na opóźnienia serwerów pocztowych niezależne od Systemu Rejestracji Zawodników mogą wystąpić opóźnienia w dostarczeniu wiadomości email. Jest to spowodowane działaniem serwerów pocztowych odbiorców email i serwerów pośredniczących.
Jeśli wiadomość nie przyjdzie w ciągu 3-4 godzin należy sprawdzić czy wiadomość nie została zablokowana przez państwa program pocztowy jako spam.
Uwaga! Każde kolejne kliknięcie w klawisz "Wyślij link do zresetowania hasła" dezaktywuje poprzedni link i wysyła nową wiadomość. W związku z tym jeśli ktoś kliknął kilka razy to trzeba poczekać aż przyjdą wszystkie wiadomości email ponieważ tylko link z ostatniego maila będzie aktywny.
Link do zresetowania hasła jest ważny 24 godziny. Jeśli nie udało się w tym czasie wykonać procedury zresetowania hasła należy ją powtórzyć.